پخت آش نذری هم زمان با عید غدیر 

پخت آش نذری هم زمان با عید غدیر 

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
زهرا  کردستانی گفت: با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون هم زمان با عید غدیر، آش نذری پخت شده و در بین اهالی محله و مجاورین مسجد توزیع شد.

«زهرا کردستانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون هم زمان با عید غدیر، آش نذری پخت شده و در بین اهالی محله و مجاورین مسجد توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) جیرفت اضافه کرد: سال های گذشته به مناسبت عید غدیر آش نذری پخت کرده و در جشن عید غدیر در بین مردم توزیع می کردیم اما امسال با توجه به شیوع کرونا آش نذری در ظروف یکبار مصرف بسته بندی و درب منازل ۴۰۰ خانوار از اهالی محله مسجد و محله های مجاور مسجد تحویل شد.

کردستانی ابراز کرد: هر ساله به مناسبت بزرگداشت عید غدیر با کمک اعضای کانون برنامه های متنوعی از جمله جشن بزرگ عید غدیر را برگزار می کردیم امسال به دلیل شیوع کرونا برنامه های دهه ولایت و امامت و عید غدیر متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد.

کردستانی بیان کرد: در همین راستا از بستر فضای مجازی برای اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت دهه ولایت و امامت استفاده کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) جیرفت عنوان کرد: یکی از ویژه برنامه های مجازی بزرگداشت این دهه، ارسال عکس نوشته ها، کلیپ و مطالبی با مضمون غدیر و اهمیت بزرگداشت این روز بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این از بستر فضای مجازی برای تبیین جایگاه ولایت و امامت و همچنین ترویج فرهنگ علوی بهره بردیم.

کردستانی اظهار کرد: با دعوت از کارشناسان دین آیات و روایات مرتبط با ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام در گروه مجازی کانون، بیان شده و به پرسش ها و شبهات در خصوص غدیر نیز پاسخ داده شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه الکبری (س) جیرفت ابراز کرد: همچنین در آستانه دهه ولایت و امامت با مشارکت و همکاری بچه مسجدی های کانون اقدام به آذین بندی مسجد و محله و نصب پرچم کردیم.

وی در خاتمه تاکید کرد: علی رغم محدودیت های کرونایی اما به لطف خداوند ویژه برنامه ها به خوبی انجام شده و کلیه ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت با هدف بزرگداشت این دهه و تبلیغ غدیر اجرا شد.

پایان پیام/ 586